عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۸۹

دوستان سلام


قبل از هر چیز از تمام دوستانی که با دایال آپ وصل میشن برای حجم بالای عکسا عذرخواهی میکنم ولی دلم نیومد که مشونو تغییر بدم چون برام یادگاری هستن....


Aviation is the name of our glorious  and magnificent field



کاکپیت فول گلاس 400-747 ماهان ایر با رجیستر EP-MNA

این عکسو دقیقا وقتی برای اولین بار داخل کاکپیت را دیدم گرفتم واقعا زیباست


این عکس را از فاصله نزدیکتر گرفتم علت لرزش دستم هم خوشحالی زیادمه که دوباره این هواپیما را در حالتی که پاور گرفته میدیدم

سه شنبه همین هفته که گذشت تقریبا ساعت 3:30 بود و من و چندتا از دوستام جلوی در دانشگاه بودیم که دیدم همین EP-MNA از روی باند مهرآباد بلند شد دوستام از این که 400-747 دیده بودن از خوشحالی تقریبا داشتن فریاد میزدن و من هم از خوشحالی پروازی شدن این عزیز چشمام داش نم نم بارون میزد....



برای این که حجم عکسهای این هفته خیلی زیاده بقیه عکسها را میتونید توی ادامه مطلب ببینید



روبوسی دو 747
سمت راستی 400-747  و سمت چپی 300-747



دو 747 از نمای بالا


عکس گرفتن روی سیت کاپتان هم برای خودش خیلی کلاس داره مخصوصا اگر 400-747 باشه


عکس یادگاری در نزدیکی نوک سکان عمودی 400-747 همراه استاد عزیزم که همیشه توی کار منو به بهترین شکل راهنمایی میکنه


نظرات 15 + ارسال نظر
مقتصدالممالک جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://pooltujibi.blogfa.com

سلام مقتصدالممالک هستم، تو کامنت قبلی فراموش کردم اسممو بنویسم عذر می خوام.
ببخشید من فکر کردم شما خلبانی ، ان شاا... که موفق باشی ، این حستم خیلی قشنگ نوشتی ، خیلی حس خوبیه
امیدوارم همیشه همچین موفقیتهایی برات پیش بیاد

سلام مقتصدالممالک
ببخشید که من یکمی بد جواب دادم کامنت قبلی را..

نه دوست عزیز از لباس گیریسی و روغنیم معلومه که مکانیک هستم...البته اینم بگم مهندسی هم برای خودش کلاس داه ها(چشمک)

ممنون من برای شما آرزوی بهترینهارا دارم

مهشید جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی ؟!؟!
راستش عکسها اصلا بارم باز نمیشه که علتش هم خودت بالای پستت گفتی !
اما اگه درست حدس زده باشم ، از جمله های پایین عکسهات فکر میکنم همونایی باهش که توی f.b گذاشتی ! که اگه اونا باشه دیدمشون و واقعا قشنگ و زیبائ !
خسته نباشی
گل.

سلام مهشید خانم
شرمنده به خدا که انقدر حجم عکسا بالاس ...
بله همون عکسهاس که توی f.b گذاشتم از اون روز رویایی...

خانوم لیمو جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

موفق باشی علیرضای عزیز..گل گل
اما عکس روبوسی بسته شده چرا؟؟؟

ممنون لیمو خانم

نمیدونم شاید صحنه داشته فیلتر شده(چشمک)

کمال جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

ساملیک آق علیرضا خسه نباشی مهنس. ما هرچند مدت 747 نمیبینم یه جورایی بد فرم خمار میشم بد مسب یلیه تو آسمون همچین اینگاری آسمون ارثیه ابویشه ملتفتی که ؟ صداش واسم گوش نوازه . اما این توپولفای نسناس که کافیه یه باد کارگوی ما بخوره بهش چپش میکنه میندازتش سفیدکوه.شرط میکنم حتی با یه موتورم این توپولفارو میگیره سه موتور پیش کش. مهنس نازش کن تحمل آچار پاچار نداره نازش کنی بدون سوختم پا میشه البت داریم درس پس میدیما. یاعلی

سلام دوست عزیز
بله درست میگین 747 هواپیمای باشکوهیه...

البته مقایسه سرعتی برای دوتا تایپ مختلف فکر نکنم کار مناسبی باشه چون هردو از دو خانواده مختلف هستن....
امیدوارم که همیشه موفق باشین...

مقتصدالممالک شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://pooltujibi.blogfa.com

سلام علیرضا
مهم نیست که لباس آدم روغنی و گیریسی باشه یا اینکه یه لباس فرم شیک بپوشه مهم اینه که به کارش علاقه داشته باشه چون همین شروع موفقیته
انقدر که شما به کارت علاقه داری نشانه موفقیت شماست
راستی شمارو تو پیوندام می زارم

سلام مقتصدالممالک
ممنون که حرفها و نوشته های من را خیلی خوب درک میکنی....
من هم شما دوست عزیز را لینک کردم::گل::

هادی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://ashegetanha71.mihanblog.com

slm kheyli webe gashangi dari dost dashti behem sar bezan montazere hozore garmet hastam age biai kheyli khoshal misham gorbonet

فرخ یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://ontarget.mihanblog.com

سلام رفیق.. شما هنوز هم فرست داری که با فانتوم پرواز کنی و از پرواز با فانتوم در کنار خلبانان ایرانی لدت ببرید!!! فقط کافیه به وبلاگ من مراجعه کنید1

ما عملیات های زیادی رو شبیه ساز کردیم مثل حمله به اچ 3 که تقریبا این عملیات 3 ساعت یک ضرب پابه کاپیوتر بودیم!!!

قرلان شما لیدر عملیاتی شبیه ساز X کاپیتان فرخ

فرخ یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://ontarget.mihanblog.com

سلام رفیق.. شما هنوز هم فرصت داری که با فانتوم پرواز کنی و از پرواز با فانتوم در کنار خلبانان ایرانی در شبیه ساز X لذت ببرید!!! فقط کافیه به وبلاگ من مراجعه کنید!

ما عملیات های زیادی رو شبیه ساز کردیم مثل حمله به اچ 3 که تقریبا این عملیات 3 ساعت یک ضرب پابه کاپیوتر بودیم!!!

قربانه شما لیدر عملیاتی شبیه ساز X کاپیتان فرخ

iman 747 یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام علیرضا.

من هیچی نگم بهتره فکر کنم. چون احساسم تو کلمات که جا نمیشه.
فقط بگم که خیییییییییییییییییییییییلی خوشحالم که اونجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.

موفق باشی پسر

فرخ دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://ontarget.mihanblog.com

دوست عزیز من جواب شمارو در مورد چگونگی پرواز خدمتتون در کامنتی که گذاشته بودین دادم... مایع افتخار هست که شما رو در کنار خودمون ببینیم... ما همگی عاشق پرواز هستیم...!

تا الان 7 خلبان ایرانی رو تونستم پیدا کنم و کسانی هم بودن که اصلا اشنایی کامل نداشتن با شبیه ساز اما همشون رو اموزش دادم و ازشون یک خلبان شبیه ساز واقعی ساختم..!

نام خلبانان ما عبارت است از... کاپیتان فرخ.س لیدر تمام عملیات ها... کاپیتان جواد رحیم پور که ایشون دست راست من هستن.. کاپیتان مهدی نجفی.. کاپیتان امید عرفانیان.. کاپیتان صادق . کاپیتان محمد .. کاپیتان نیما و کاپیتان سامان....

در کل ما هشت نفر هستیم که طی 2 ماه از طریق همین وبلاگ با هم دیگه اشنا شدیم.... پرواز های زیادی هم داشتیم... و عملیات اچ 3 رو به عین شبیه سازی کردیم البته یک مشکلی در ناوبری هواپیمای سوخت رسانی که قرار بود از فرودگاه لاکارنا قبرس به سمت مرز ترکیه بیاد و به ما سوخت بده متاسفانه نتونست هدینگی که ما میگیم رو پیدا کنه و هر 7 فانتوم تشنه ماندن و مجبور شدیم به فرودگاه ارومیه برگردیم و بعد از سوخت گیری به فرودگاه نوژه رفتین و عملیات متوفق شد... البته هر 7 خلبان ما که من لیدر پروازیشون بودن نقششون رو خیلی عالی اجرا کردن و حدود 10 دقیقه بین مرز عراق و ترکیه همه با هم داشتیم دز یک دره عمیق چرخ میزدیم تا تانکر برسه که نرسید!!! این هم داشتانی بود از یکی از عملیات های ما که گفتم شاید خاطر شما رو شاد کرده باشیم و هیجان این شبیه ساز رو به شما القا کرده باشیم...اگر مایل بودین با من تماس بگیرین میتونید شما خودتون رو به من به صورت پیام خصوصی بدین تا با شما تماس بگیرم و اکر سوالی داشتید کامنت بگذارید تا جواب شما رو حد اکثر تا 1 ساعت بعد جوابتون رو خواهم داد ....

قربان شما خلبان شکاری فانتوم شبیه ساز فرخ

ملیکا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

عکسا رو ندیدم که !!!
ولی خوشحالم واسه خوشحالیت ... گل
در ضمن !! اینقد میام و میرم که عکسا رو ببینم !!! : پی

ممنون و خشته نباشی ... گل

ممنون که بهم سر میزنی

یوسف سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

سلام داش علی

تو رو خدا ببینید ملت به خاطر یه مشت آلومینیوم یه اشکی میریزن ::چشمک::
علایقت تو حلقم ::خنده در حد انفجار::

سلام داش یوسف
چیکار کنیم دیگه از این خوشگلا فقط 3تا داریم

علیرضا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

ایمان از بس توی کامنتت یه حرف را کشیده بودی نمیشد توی خودش جواب داد برای همین اینجا مینویسم برات
ممنون از محبتی که داری و همیشه بهم سر مزینی

ملیکا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

بالاخره دیییییییییییییییییییدم عکسا رو !!
آیکون ذوق زده ... :پی

به سلامتی

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

با این که عکسایی که از سایتای دیگه می گیری کیفیتشون بهتره اما عکسای خودت یه چیز دیگه ست!!!!!
دستت درد نکنه.....
موفق باشی همیشه....

این عکسایی که خودم میگیرم برام ارزشی دارن که شاید با میلیاردها دلار عوضشون نکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد