عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۹۰

دوستان سلام

از EP-MNAبراتون خبرای خوبی دارم که داره به خوبی پرواز میکنه و تا چند وقت دیگه اونیکی خواهرش هم برای یک چک سنگین به آشیانه میره...




EP-MND 747-300 ماهان ایر در آسمان دبی

دلتا اولین 747ی بود که روش کار کردم و چه کاری بود که خودم برای خودم یه کارایی درست کردم و آخرش هم برام شد یه خاطره که همیشه مراقب باشم(چشمک)


من به این میگم ابهت400-747

شاید دیده باشین که گاهی وقتا به چرخ جلوی هواپیما یه ماشین وصل هست و هواپیما را میکشه به این ماشین که توی این عکس هم دیده میشه میگن تو تراک  که وظیفش تو کردن هست و این کار هم مقررات خاص خودش را داره مثلا چرخ جلو تا چند درجه میتونه بچرخه یا سرعتش چقدر هست و....دربارش حتما توی یک پست جداگانه مینویسم...




747-200 ATLAS AIR در آلاسکا....

کوه های توی این عکس برای من آرامش خاصی دارن...

نظرات 8 + ارسال نظر
مهشید شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام اقا علیرضا
خوبی ؟!؟!؟
چه جالب !
واقعا حالا خواهرشه ؟!؟!! آزمایش پزنتیک گرفتین که به این نتیجه رسیدین ؟!؟!؟
عکس سومت خیلی قشنگه !
دستت درد نکنه و خسته نباشی
گل.گل.گل

مهشید خانم سلام

بله تو شناسنامشون که اینجوری نوشته::چشمک::

عکس سوم برای من که خیلی آرامش میاره امیدوارم شما هم این حس را ازش بگیرید

ترانه شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام

یه عالمه ازتون معذرت میخوام ، چون تو لیست بلاگفا نیستید دیر متوجه میشم که آپ کردید
شرمنده.
واقعا عجب ابهتی دارن !
کوها و این دست سازای بزرگ آدما چه عکسی رو کنار هم میسازن!


ممنون وخسته نباشید

سلام ترانه خانم
این حرفا چیه شما ببخشید من یه مدتی درگیر کارام هستم کم میام وبتون ...
البته گاهی وقتا که من خودم کنار این دست ساز بشر می ایستم با خودم میگم واقعا این گوه فلز چجوری روی هوا با اون سرعت؟!!!

iman 747 شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام علیرضا.
جای دستاتو رو یه جایی نشونه میگذاشتی رو این 747 (چشمک)

عکسها خیلی قشنگن پسر.ماه هم توی او عکس آخری جالب نمود پیدا کرده و یه جورایی عکس هنری شده.
موفق باشی.

سلام ایمان جان
اتفاقا یه نشونه ای روی فلپش گذاتم ک تا عبد موندنیه::چشمک::

بله اون عکس آخری واقعا خاصه...

خانوم لیمو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

امیدوارم همه پروازها به خوبی انجام بشن...
عکسها همه عالی بودنن مخصوصا عکس سوم که فوق العاده بود
موفق باشی علیرضای عزیز ...گل گل

منم امیدوارم لیمو خانم....

عکس سوم یه جور آرامش را همراه خودش میاره...

ملیکا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

من از عکس دومی خیلی خوشم اومد ...

اونیکی خواهرش ینی چی ؟؟
ینی ایشون خواهرن یا برادر ؟؟؟ :پی

من عکس دوم را خیلی دوس دارم


خب دیگه دوستان میگن خواهرشه راستشو بخوای چون نامحرمه من نرفتم نزدیکش

ملیکا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

راستی!
بالاخره اومدم عکسای پست قبلو دیدم !! ( رضایت )
:پی

چشمتون روشن

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://toranjbanoo.com

سلام علیرضا جان
خوبی؟ ببخش من خیلی وقته سر نزدم چقدر عقب موندم از نوشته هات..
خیلییییییییییییییی قشنگن! عکس دومی که معرکه بود.. یعنی خیلی ابهت داشت اما آخری منظره ش بی نظیر بود....
مرسی! واقعا ممنون.. خستگیم در رفت با این عکسا..
برم پستای قدیمی تر رو هم بخونم...:)

سلام ازرنج بانو
شما ببخشید من یکمی بی معرفت شدم...
من عاشق دوتا عکس آخر هستم....

ووروجک سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

چهارشنبه سوری جشنواره نور علیه تاریکی مبارک...ع ع ع اینجا از این شکلکا نداره...(آیکون تعجب)

بر شما هم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد