عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۹۴

دوستان سلام


دیروز ۱۸ فروردین دقیقا شد یک سال خوب یادمه که پارسال ۱۸ فروردین چهارشنبه بود ....

اون روز من برای اولین بار دستم خورد به هواپیما به عنوان یک کارآموز ...


EP-MHAهمون هواپیماس...

یک ایربس 300 B2 که من اون روز بود که فهمیدم فرق بین ایربس 300 B2وB4 چی هست ..فرقشون توی تعداد مخزنهای سوختشون هست که B4 یک تانک اضافی در قسمت مرکز خودش داره و همین بردشو بیشتر میکنه....


کاکپیت آلفا (EP-MHA) ...

اون روز سرپرست این هواپیمت حرف قشنگی زد دوست دارم بهش همشه عمل کنم گفت:

تو که اولین هواپیمایی که روش کار میکنی آلفا (A) هست همیشه توی کارت باید آلفا باشی توی زندگیت هم باید آلفا باشی ...حالا یکسال و یک روز گذشته از اون حرف من هنوز نمیدونم تونستم اونجوری باشم یا نه؟!


آلفا (EP-MHA) روی باند فرودگاه مهرآباد

آلفا اولین پرواز خودش را در سال 1981 داشت و موتورهای این هواپیماGE CF6-50C2R هست که اتفاقا صدای یکی از همین نوع موتورها صدای زنگ موبایل من هست ::نیشخند::

نظرات 7 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام علیرضای عزیز
به نظر من که تو همیشه آلفا بوده ای و هستی.. امیدوارم که همیشه هم بمونی.
پست زیبایی بود! به دلم نشست. خاطره ی یک روز خیلی خوب برای تو.... انشالله همه ی روزهات خوش باشن.

ترنج جان سلام
ممنون از لطفت امیدوارم همینی که میگی باشه و تعارف نباشه...

واقعا اون روز رویایی بود برام امیدوارم بیام اینجا و از شروعهای بهترم براتون بنویسم...

خانوم لیمو جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

علیرضای عزیز چون عاشق کارت هستی پس شک نکن که همیشه توو کارت موفق میشی ..انچنان با عشق از هواپیما مینویسی که نمیتونی الفا نباشی...برای موفقیت روز افزونت دعا میکنم..علیرضا خان الفا..گل...گل..
اینکه زنگ موبایلت شبیه صدای موتور هواپیماس ینیییی دیگه نهایت القا بودن...نیشخند

ممنون لیمو خانم واقعا بهم لطف داری...امیدوارم که همینی که میگی باشم...

ممنون از این که برام دعا میکنی
زنگ موبایل من صداش شبیه صدای موتور هواپیما نیست بلکه صدای موتور خود هواپیماس که یکی از دوستان لطف کرده و صدای فوکس را برام از روی باند ضبط کرده....

یوسف جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

آلفات تو حلقم داش علی ::بوسسسسسسس::

لطف داری عزیز
::بوسسسسسسسسسسسسسسس:: ::قلب::

مهشید شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
خوبی ؟!؟!؟
راستش از خستگی دارم رو به ملکوت عظمی میرم اما خاطره خودت و وبت برام خیلی عزیزه . گل.

یه چیزی بگم ؟!؟!
امروز من دقیقا 3بار خلافه عکسه اولت رو دیدم ! چشمک.
یعنی 3بار 3تا هواپیمای ماهان رو دیدم که چرخاش رو باز کرده و خیلییییییییییی نزدیک به ما آماده ی فرود بود تو فرودگاه !
دقیقا عین 3بار یاده تو افتادم ! از بس ما رو معتاده این هواپیما و عکساشو ... کردی !

حرفه استادت رو مسلمآ تا الان تونستی اجرا کنی و از این به بعد هم خیلی خیلی بیشتر عملیش میکنی و میشی آلفا به اضافه یه + بالاش .چشمک.

پستت مثل همیشه عالی و آموزنده بود .ممنونم ازت

گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
خدا نکنه که زبونم لال اونجوری بشین ..واقعا منو خیلی شرمنده کردی که با وجود اینهمه خستگی یه مدت طولانی هم منتظر موندی تا وبلاگ من براتون باز بشه...

امیدوارم که دفعه بعدی که همچین صحنه هایی دیدی انقدر دقتتون بالا رفته باشه که مدل هواپیما را هم تشخیص بدی و بیای بگی ولی ممنون که با دیدن هواپیما هم یاد من میافتین.گل.گل

ممنون از لطفی که بهم داری امیدوارم که آلفا باشم

منم ممنونم از این که همیشه بهم لطف دارین
گل.گل.گلگل.گل.گل

فرهاد شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام مهندس علیرضای گل . ممنون ازاینکه برام ایمیل زدی و منو شرمنده کردی قربون معرفتت آقا علیرضا . خدا میدونه که چقدر خوشحالم اونم ۲ جور خوشحالم یکی اینکه یه رفیق پیدا کردم متخصص در امور هواپیماست بعدیش اینکه این دوست نازنین ما از بچه های گل روزگاره اونم تهرانی بامعرفت . راستش من با یکی از مهندسای دانشگاه شریف بصورت مکاتبه ایی چندسال پیش در ارتباط بودم که بروشورهایی برام پست میکرد که قیمتش خیلی خیلی زیاد بود. واسه همینم نتونستم باهاش ادامه بدم. چندبار به نمایشگاه هوایی تهران اومدم ولی افسوس چنگی به دل نمیزد حتی گاهی ناامید میشدم و میخاستم بیخیال شم ولی بازم یه چیز ته دلم نمیزاشت بیخیال شم . عشقه دیگه. در مورد فوق سبکها نزدیک ۷۰ درصد اطلاعاتم فک کنم تکمیل باشه . تاجایی که مخم کار میکنه از ایرودینامیک سر در میارو ولی از هیدرو لیک و نحوه کار و تنظیمات فلپها سر در نمیارم . حتی طرحهای زیادی دادم اگه ایمیلم بازشه براتون میفرستم ببینین چطوره. اگه درست بشه اسم وبلاگ شما روش میزارم. به امید دیدار. یاعلی

فرهاد عزیزم خیلی ممنونم از اینهمه لطفی که به من داری
با اجازت جوابتو توی یک ایمیل برات فرستادم

خانوم حنا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

یکی از بزرگترین لذتهای دنیا اینه که شغلی داشته باشی که عاشقانه دوستش داشته باشی اینجوری هیچوقت توزمینه کارت احساس خلا نمی کنی و تواین شانسو داشتی یکسالگیت مبارک علیرضاجان

کنار هواپیما بودن برای من یک شانس بزرگ بود و همیشه خدارو به خاطرش شکر میکنم ...
امیدوارم که کارم هم ثابت بشه و همونجوری باشه که میخوام ...
ممنون خانم حنا که بهم سر زدی

ترانه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

ممنونم آقا علیرضا [گل][گل][گل]

خواهش میکنم ترانه خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد