عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

دایی و طاها

اگر از قدیم این وبلاگو میخوندین که خواهر زاده هامو یادتونه و اگر هم منو از نزدیک بشناسین که دیگه معرف هستن ..

آقا طاها که دوسال و 7 ماهشه به من علاقه خاصی داره و کلا من و اون خیلی هم دیگرو دوست دارم و اگر بیشتر از یک روز بشه و ما همدیگرو نبینیم حسابی دلمون برای همدیگه تنگ میشه و کمتر پیش اومده که ما همدیگرو با فاصله زمانی زیاد ببینیم...

این آقا طاها وقتی میاد خونه ما بلند داد میزنه :"دایی علی کجایی ببین کی اومده طاها گله اومده" چون من بهش میگم طاها گله اونم اینجوری خودشو صدا میزنه...صبحها هم که وقتی خوابه میارنش خونه ما حتما باید بیاد و توی بقل من بخوابه و هیچ جای دیگه ای نمیره ...

طاها به لپ علاقه شدیدی داره اگر دختر بچه باشه لپشو میکشه اگر خانم باشه لپشو عزیز دل دایی گاز میگیره...

خلاصه من با این خواهر زاده کوچیکه یه جورایی خیلی صمیمی هستیم و پایه هر جور خرابکاری هم هستیم با هم دیگه مثلا توی سینک آشپزخونه کاغذ آتیش میزنیم و این یکی از تفریحات سالممون هست ..تفریح دیگمون رق*ص هست این آقا طاها علاقه شدیدی داره که موزیک با صدای بلند گوش بده و حرکاتی هم از خودش اجرا کنه وقتی من دیدم علاقه داره این حرکات را منظم تر کردیم و کلا الان خوب شده میتونم از 100 بهش نمره 75 بدم...

راستی طاها اولین شخصی که با اسم درست صدا زد من بودم...


پ.ن:دوستم شوخی شوخی زد و چشم یکی از دوستاشو کبود کرد وقتی اون دوستش اومد عکسالعملی نشون بده دوستم براش خوند :تو که چشمات خیلی قشنگه.... کلا طرف هنگ کرد

نظرات 17 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.bayad-bod.blogfa.com

سلام آقا رضای جان
وای ممنون از محبتت دوستم
انقدر تعریف؟
من لیاقتشو ندارم ها
لینک شدن تو همچین وبی سعادت میخواد
متشکرم دوستم
خوبی رفیق؟
به به به
چه دایی خوبی!!!
حیف که من دایی نمیشم:-)
اسمه طاها قشنگه
انشاا... خدا حفظ کنه طاها گله رو براتون:-*
حالا واقعن وبم همینقدری که گفتی خوبه دوستم؟

سلام صبا خانم

من بی تعارف و رک هستم همیشه...

ممنون شما چطوری؟
واقعا حیف که دایی نمیشی چون حس شیرینیه

مهشید دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

الهییییییییییییییییییییی
من باید یه بار این طالا گله رو ببینم ٫ اونوقته که چیزایه خیلی خیلی خوبی بهش یاد میدم که هررور اون کارارو ژیشت انجام بده و اون وقت باشه که حسااااااااااابی قدر دایی دودنت رو بدونی .شیطونک.
خنده.
من خودم عاشقه پسربچه هستم و کلا وقتی جایی میریم که پسربچه اونجا هست ٫ دیگه منو نمیتونی تواتاق و بین جمع بزرگترا پیدا کنی چون بچه رو زدم توبقلم و رفتیم تو یه اتاقه و آی بازی میکنیمااااا
خیلی دنیایه بچه ها دنیای قشنگ و باحالیه !

خسته نباشی دایی جان
گل.گل.گل

مهشید خانم منم پسر بچه هارا خیلی بیشتر از دختر بچه ها دوست دارم ..حتما یه بار میارمش خدمتتون تا ببینید چه موجود شرری هست::چشمک::

شما هم که توی سرگرم کردن بچه ها دسته کمی از من ندارین مهشید خانم::چشمک::

پریسا جون دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

نازی........ی
عزیزم....
چه جیگر شده. ماشا...
عکس هم خیلی خوشگله.
دوماد خودمه این جیگر شیطون. (چشمک)
قسمت بانمک"شیطونی"داماد منه،خرابکاریش داییش! (چشمک)

سلام پریسا جون دلم برات تنگ شده بود
خوبی؟
زندگی دونفره خوش میگذره؟

چشم حتما این آقا طاها داماد شما میشه ببینم میتونی یه دختر بهمون بندازی::چشمک::

مقتصدالممالک دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام؛آخی چه بچه نازی؛البته آقاطاهای گلی؛خدا حفظش کنه؛باور کنیدتومتن همش دنباله کلمه هواپیماوفرودگاه می گشتم بدجوری مارو عادت دادیداااا
این آقاطاهاکه انقدرگله اگه میشه عکسشوبذاریدتو وب ما چهره گلشم آشنابشیم

سلام
از قدیم گفتن بچه حلال زاده به داییش میره::چشمک::
چشم مطلب مخصوص هوانوردی آخر هفته ها هست...

عکسش توی این پست هست با دقت نگاه کنید و رو اسم خوشگلش کلیک کنید::چشمک::

معجزه گر سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.mojezegar.blogfa.com

سلام رفیـــــــــــــــــــــــــــــــــــق
خوبـــــــــــــــــــــی؟!
بـــــــــــــــــــــــازم من

ببین آب دستته بزار زمین که آپ جدید گذاشتم ، آپمم حرف ندااااااااااااااااااااره[نیشخند]

بدو بیا تو تالار گفتمان یکم بحرفیم
ادامه مطلب یادت نرهههههههههههههه
نظرتم بگووووووووووووووو حتمااااااااااااااااااا[نیشخند]
دیر نکنیا

سلام
چشم الان اومدم

فرهاد چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام مهندس آخی چقدر تو دلبرو ونازه از طرف من یه بوسش کن . طاها گله خدا دایی رو واست حفظ کنه که خیلی گله . الان میتونم حدس بزنم که چقدر شیطونیاش جالبه اونجوری کج نگاه میکنه آدم گوشی میاد دسش.بوس از راه دور

سلام فرهاد جان
اتفاقا طاها الان روی پام نشسته و با هم داریم نت گردی میکنیم ...
پسربچه ها خیلی شیطون هستن یعنی یه جورایی از خیلی هم بیشتر::چشمک::

iman 747 چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام دایی عزیز.
خدا حفظش کنه.تعریفشو برام کرده بودی حالا دیگه خیلی میخوام که ببینمش.دنیاشون گاهی دنیای مارو هم عوض میکنه.
اسمش هم زیباست ما هم یکیشو داریم(دربند گفتم برات یادته؟)
موفق باشی......

سلام ایمان جان
بله دنیاشون قشنگه گاهی وقتا منم توی دنیاش راه میده..
بله یدمه عجب روزی بود اون روز که رفتیم دربند
خیلی خوش گذشت...

خانوم لیمو چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

سلام علیرضا خان...خوبی؟
ممنون از محبت و لطفی که به من داشتی...واقعا سپاسگذارم...گل ..گل..
این اقا طاهای شما هم بسی دل مارا ربودند...چشمک...امیدوارم همیشه لحظه هاتون پر از شادی باشه...
خوش به حالتون دایی هستین..من حتی خاله هم نمیشم!!!
ایکون لیموی ناراحت..

سلام لیمو خانم
ببخشید که دیر کامنتتون را تایید میکنم شرمنده...

اشکال نداره که تک فرزندی اگر دلت بخواد من میتونم طاها را برای یک روز بهت قرض بدم تا ببینیآچنان آش دهن سوزی هم نیستا::چشمک::

نهایت پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://nahayat20.blogfa.com

سلام
می خوای دلمارو بسوزونی که خواهرزاده نداریم
راستی اگه نشناختی منو از دوست صمیمیت بپرس کیم

سلام
من هیچ وقت همچین قصدی ندارم اصلا بفرمایید طاها ماله خودتون::چشمک::

پرسیدم و معرفی شدین دوست عزیز ممنون که اینجا میاین

یوسف پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

آقا طه واقعا خوش سلیقه تشریف دارن که به لپ علاقه دارن ::چشمک::

جیگر جفتتونو ::چشمک::

بله سلیقش منو کشته...

بوسسسسسسسسسسسس

صبا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.bayad-bod.blogfa.com

همین که تو...
نگاه میکنی...
و من...
نگاه می کنم...
تا ببینیم کدام یک از ما نگاه می کند...
خود خود عشق است.....!!!!!!

[گل][گل][گل]

ممنون صبا خانم
زیبا بود

گل

A.E پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

mamnoon

خواهش میکنم

نهایت جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://nahayat20.blogfa.com

با قصد بی قصد دلمو سوزوندی خوش بحال طاها که دایی دا
ره خوش بحال شما که طاها گله داری

خب مهم اینه که من قصدی نداشتم

ـــــ یه دخمل تنها ـــــــ شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://bfeman.blogsky.com/

وااااااایییییی چه باحاله... مخصوصا اونجا که میگه طاها گله اومده.... :))
ها هااااا!!
از قیافش معلومه خیلیییی شیطونه :)
بوووووووس :*

شیطونو میذاره تو جیبش...
تکلیف این بوس را معلوم کن لطفا برای طاها هست یا دایی طاها::چشمک::

خانوم لیمو یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

من اینجا کامنت گذاشته بودم پس کووووووووو؟؟؟؟(جیغ) (جیغ)

خب هستش که
از اینگلیس راه دوره اشتباه دیدین::چشمک::

دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

واااای چه نازه این طاها!!!!‌مرسی که عکسش رو گذاشتی.....
ماشالله...
یادم باشه برات اون سی دی رق.ص هندی رو بیارم کللللی آموزش بدی بچه رو!!!
عجب دوست باحالی داری... خدایی طرف حق داشته هنگ کنه...:)))

عشقه منه این طاها گله
ممنون حتما براش آموزندس و همچنینی برای داییش ::چشمک::


این دوت من کلا همینجوریه درک کردنش سخته من خودم سه ساله میشناسمش ولی هنوز نتونستم بفهمم هدفش چیه کلا::چشمک::

مهران سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.m-e53.blogfa.com

بی نظیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد