عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۰۵

دوستان سلام


امیدوارم که هفته خوی درپیشرو داشته باشین....


کابین خلبان ۸-۷۴۷طولانی ترین هواپیمای دنیا در نمایشگاه پاریس


و این هم خوده ۸-۷۴۷

اگر تونستین حتما به سایت بوئینگ که در قسمت لینکها هست برین و مقایسه این هواژیما با هوایماهای قدیمی را ببینید...


F-18 متعلق به نیروی هوایی فنلاند....

این عکس و عکس بعد بنا به درخواست دوست عزیزم مارکسمن هست...


و این هم کابین خلبان F-18

نظرات 6 + ارسال نظر
ایمان747 شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام.چطوری علیرضا؟
مرسی از عکسها.دوتای اولی محشرن حالا هی دل مارو آب کن.

موفق باشی.

سلام ایمان جان
دیگه از هرچی بشه گذشت از جدیدترین نوع 747 نمیشه گذشت:دی

دختر نارنج و ترنج شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام علیرضای عزیز
خوبی؟
واااای چقدر این عکسا قشنگن.. اون 747 چقدر با ابهته! و این دوتای آخری که معرکه! مخصوصا اون مانوره...
عالی بود.. امیدوارم با امتحانا سخت نگذره بهت. خوش باشی عزیزم.

ترنج جان سلام
منکه عاشق این 747 جدید که بزرگترین هواپیمای دنیا هست شدم ....

درباره شکاری هم خوب این مانورهاشونه که قشنگشون میکنه وگرنه شکل خشنی دارن ....


امتحانا که نمیدونم والا چی بگم امیدوارم که خوب و خوش تموم بشه...

marksman یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

وای پسر ای ول دهمت گرم این بدتر از یک ماشین F1 هست چقدر کلید دورو ورش داره تازه فکر نکنم صندلی راحتی داشته باشه تو هر پست یک غول خوش رنگ داری این بوینگه خیلی خوش رنگه تازه 4 موتوره فکر کنم الان خوابیده چون بنزین داره یا شایدن گازسورز کرده !!!

مرسی خیلی واسم جالب بود اگه از سری جدید F داشتی بذار مخصوصا کابین

meraj سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام علیکم برادر خسته نباشی تعطیلات قبل از امتحان خوش میگذره؟راستی این نمره فامیلی ادجاستت بالاترین نمره دانشجوییت میشه دیگه اره؟ موتور جتو دیگه ترکوندی الان اره بسته انقدر نخون دیگه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام علیکم برادر خسته نباشی تعطیلات قبل از امتحان خوش میگذره؟راستی این نمره فامیلی ادجاستت بالاترین نمره دانشجوییت میشه دیگه اره؟ موتور جتو دیگه ترکوندی الان اره بسته انقدر نخون دیگه.

مهشید پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
خوبی ؟!

عکس های زیبایی بود !
منم موافقم ، بعد از امتحانا میشینم برات ثابت میکنم که بوییگ ام دی یکیه ! خونسرد .

دستت درد نکنه و خسته نباشی
گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
ممنون شما خوبین؟
مهشید خانم الان امتحانا تموم شده و من شخصا براتون مدارک هواپیماهای md ایران را میارم تا رازی بشین:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد