عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۰۷

دوستان سلام

امیدوارم که هفته خوبی در پیشرو داشته باشین...


بوینگ۷۸۷ درحال تیک آف ...

من شنیدم مصرف سوخت این هواپیما فوقالعاده پایین هست فک کنم کارت*سوختش نا محدود باشه::چشمک::


بوینگ ۷۷۷ که میتونه تقریبا ۲۲ ساعت پرواز بدونه توقف داشته باشه...


بوینگ ۷۷۷ در حال لندینگ در فرودگاه بین المللی لوس آنجلس...

نظرات 4 + ارسال نظر
ایمان ۷۴۷ شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام.
چطوری علیرضا.دیر اومدی امشب؟

عکسها واقعا زیباست مخصوصا دریم لاینر 787 که محشره.......

دستت درد نکنه.

سلام ایمان عزیز
گاهی وقتا دیر میشه دیگه....

دیریملاینر تکنولوژی برتری هست که باید طرحش هم برتر باشه برای همین طراحان سعی کردن بهترین باشه...

marksman سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

سلام دوست خوبم این 22 ساعت اون بالا میمونه این چه غولیه با این هیکلش معرکه است

سلام عزیز
واقعا بزرگه چون قطر ورودی موتورش به اندازه قطر بدنه 737 ست!!!

صبا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.bayad-bod.blogfa.com

سلام علیرضا جان
خوبی؟
ببخش بابت این مدت که نبودم دوستم
حالم اصلن خوش نیست.
تو خوب باش..
ممنون میشم به وب من یه سر بزنی و یه فاتحه بخونی عزیزم[گل]

سلام صبای عزیز
میدونم که حالت زیاد جالب نبود...

اومدم همون موقع که برام نوشتی روحش شاد

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

آدم چقدر احساس می کنه کوچیکه وقتی اینا رو می بینه.....
خیلی زیبا هستن.. مرسی علیرضا! مرسی برای توضیحات خوبت.....

آخه واقعا بزرگ هستن این هواپیما ها :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد