عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۰۸

دوستان سلام


امیدوارم که هفته خوبی در پیش داشته باشین...


بوینگ ۷۷۷

واقعا بزرگه...


داخل بوینگ ۷۷۷


۷۴۷ ویژه ریاست جمهوری امریکا...

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان747 یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام.چطوری علیرضا....
عکس رویایی منو گذاشتی.یه دنیا حرف داره این 747.
دمت گرم پسر......

ایمان سلام
747 خودش یه دنیاست از بس که بزرگه....

خانوم لیمو دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

سلام علیرضای عزیز..مدتیه که میام اینجا اما نمیتونستم برات کامنت بزارم...عکسها مثل همیشه عالی هستن...
موفق باشی گل...گل...گل..

سلام لیمو خانم
ممنون شما همیشه به من لطف دارین

مهشید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
خوبی ؟!؟!؟
رسیدن بخیر :-)

چه خلوت شده اینجا !!!!!!!!

بهله ! بهله !
هم بزرگه هم توش خیلی خوشگله !
میبینی آخه ! مملکه داریــــــــــــــــــــــم ؟!؟! ;-)

من بیشتر با منظره ی هوایپیمایی رییس جمهور جان حال کردم !
دستت درد نکنه و به شدت خســــــــــــــــته نباشی !

گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
بله اینجارو خودم یکمی خاوت کردم ولی میخوام دوباره و با انرزی بیشتری شروع کنم و بازم یه محیط گرم و صمیمی درست کنم...

واقعا مهشید مملکته داریم::چشمک::


هواپیمای رئیس جمهورها همیشه خاص بوده و هست ولی ای کاش بعضی از رئیس جمهورهای یه کشورایی که نمیگم کجا و اصلا هم معلوم نیست لیاقت حتی نگاه کردن بهش را هم داشته باشن...

رضا ودایع خیری سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام
تمام32 صفحه وبلاگت را خواندم

حال کردم

خوش به حالت
من عاشق پروازم
هر چیز پرنده
اسباب بازی یا 747 فرق ندارد
موفق باشی

سلام رضا جان
واقعا به من لطف داری عزیز ....

نمیتونم هیچ چیزی بگم جز این که واقعا خوشحالم که برات انقدر جذاب بوده وبلاگم

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

واااای چقدر زیبا هستن! هر سه تا عکس.. هر سه تا.. این آخری رو دارم مقایسه می کنم با......... بی خیال!!! نه؟ بهتره هیچی نگم!!!

این آخری یه زمانی رقیب شاهین خودمون بود و قرار بود یدونه از همین آخری ها ایران هم بیاد ولی دیگه قسمت نبود و گفتن همن قدر بسه ::چشمک::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد